2019 start met een knaller… “Der Carrodrain-Effekt!”

Om de Duitse markt beter te kunnen bedienen opende op 1 januari 2019 Carrodrain Deutschland GmbH de deuren in Emmerich am Rhein, letterlijk gelegen naast de statige Rijn.

De Duitse markt draagt degelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel en technisch gezien sluit de Duitse aanpak nauw aan bij de Belgische. De gangbare technieken qua waterdichting volgen de filosofie van Kerlox, het waterdichtingsmembraan van Carrodrain. Maar met onze Belgische designproducten kunnen we een verschil maken in Duitsland.

Topkwaliteit en toptechniek, maar verpakt in een strak en hip jasje. Duitsland mag zich voorbereiden op “Der Carrodrain-Effekt”!  Carrodrain Deutschland zal geleid worden door Thomas Wilkes, een ouwe rot in het vak met vele jaren ervaring in de sanitairwereld.

Met zijn vakmanschap en charisma zal Thomas de Carrodrain producten op de kaart zetten in Nordrhein-Westfalen. Deze dichtbevolkte regio in Duitsland grenst aan zowel Nederland als België en telt maar liefst 18 miljoen inwoners.  Veel succes Thomas, waar een Wilkes is, is een weg!

Foto: Thomas Wilkes (links) wordt verwelkomd door Carrodrain CEO Peter Steylaerts

6 weetjes over Thomas:

  • Thomas is een enorme voetbalfan en supportert voor Schalke 04. Hij is een grote fan van Marc Willmots.
  • Thomas heeft 3 toffe kids waar hij graag tijd mee doorbrengt.
  • Thomas is heel zijn leven actief geweest als commercieel vertegenwoordiger in de sanitaire wereld.
  • Thomas is gek op Belgische frietjes.
  • Door zijn ervaring en kennis is Thomas een topexpert in sanitair.
  • Thomas is helemaal klaar om de Duitse markt te veroveren met onze Belgische designproducten.